Καβούρια στην τσέπη...

 
                           ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ!
Τελικα δεν παμε καθολου καλα.Χασαμε τον μπουσουλα.Ο υποβιβασμος δεν εχει ορια.Ο ανθρωπος ποναει,υποφερει,και στην δυσκολη στιγμη πρεπει να απευθυνθει στον ιατρο αλλα παρ'ολα αυτα οταν θα ερθει να αμοιφθει ο ιατρος για τις υπηρεσιες που προσεφερε, με βαρια καρδια ο καθε ασθενης θα ανοιξει το πορτοφολι του...και η νοοτροπια του ελληνα δεν αλλαζει οσα χρονια κι αν περασουν ουτε στην Ελλαδα μα ουτε και στο εξωτερικο.Οταν εχθες χτυπησε το τηλεφωνο απο γειτονα ελληνα εδω στη Γερμανια να ζητησει βοηθεια και πληροφοριες,εγω δεν εχω προβλημα βοηθαω οσο μπορω κι αλλοι συναδελφοι ιατροι το ιδιο θα εκαναν στην θεση μου,και του ειπα πηγαινε στον Παθολογο και κλαψουριζε για τα 50ευρω που πρεπει να δωσει στον γιατρο και γιατι κι αλλα τετοια ...αναρωτιεμαι οταν στο σπιτι χαλαει η βρυση και πληρωνουν τον υδραυλικο 70 ευρω μινιμουμ που σου κανει και χαρη,βρισκει χρονο που δεν εχει κλπ..αλλα τον γιατρο ενοχλει?
Και κλαψα και αγανακτηση για να πληρωσουν τις πολυτιμες υπηρεσιες του γιατρου..Αυτο μου θυμιζει το ανεκδοτο που παει ο υδραυλικος στο σπιτι ενος γιατρου που του χαλασε η βρυση κι οταν τελειωνει την δουλεια του τον ρωταει ο γιατρος ποσα θες?κι απανταει 70 ευρω...και του λεει ο γιατρος εγω παιρνω 20 ευρω κι ειμαι γιατρος κι ο υδραυλικος απαντα:..κι εγω οταν ημουν γιατρος τοσα επαιρνα...
Αυτα ειναι θεματα πραγματικης σημασιας χωρια που στις μερες μας τα ιατρικα σάιτ παιρνουν και δινουν αφου οι ασθενεις παιζουν τον ρολο του γιατρου και κανουν και την θεραπεια μονοι τους...κι ετσι μια μερα ηρθε κι ο ΕΟΠΥΥ να τα αποτελειωσει ολα κι αφου ασφαλεια δεν θα υπαρχει ουσιαστικα δυσκολα ο ασθενης θα βαζει το χερι στη τσεπη που πρεπει ετσι κι αλλιως,είτε ο γιατρος ειναι συμβεβλημενος είτε οχι...Βεβαια εδω γερμανια τα πραγματα ειναι λιγο πιο ευνοικα γιατι η ασφαλιση εγκειται στον καθε πολιτη τι θα διαλεξει.Το θεμα ομως γινεται λιγο προβληματικο οταν ερχεται ο ελληνας μεταναστης ως τουριστας στην Ελλαδα.Θα μπορεσει αραγε να εξυπηρετηθει σωστα?...Αυτο δεν το γνωριζω βεβαια με το νεο ασφαλιστικο φορεα της Ελλαδας...το μονο που καταλαβα ειναι οτι ταλαιπωρει ελληνες πολιτες και γιατρους...ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ δεν βλαπτει...